توشه ای برای

نوشته های یک طلبه در موضوعات اجتماعی فرهنگی، مذهبی و ... با مناسبت یا بی مناسبت!

نوشته های یک طلبه در موضوعات اجتماعی فرهنگی، مذهبی و ... با مناسبت یا بی مناسبت!

http://www.funkhoone.com/upload/images/ekxq7s2pkrt6wes8x79w.jpg
توشه ای برای

بسم الله الرحمن الرحیم
این قرآن است که به ما می گوید:
وَ تَزَوَّدُوا فَإِنَّ خَیْرَ اَلزَّادِ اَلتَّقْوى‏.براى سفرى که در پیش دارید، زاد و توشه بردارید و بهترین توشه براى این راه، تقوا مى‏باشد، (بقره، آیه 197).
نیست جز تقوی در این ره توشه ای
نان و حلوا را بنه در گوشه ای

آنها تخریب کردند تو قرار است چه کار کنی؟

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۲۴ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز تخریب و ظلم وهابیت درباره قبور ائمه معصومین علیهم السلام در چند سال اخیر شاید نیاز چندانی به یاد آوری نداشته باشد چرا که الان همین وهابی های ظالم و قسی القلب در حال تخریب شهرها و ظلم و کشتار به شیعیان یمن و بحرین هستند.

یکی از سنت های خداوند متعال اینست که این جهان در برابر این ظلم ها و ناحقی ها عکس العمل نشان خواهد داد و ظلم ها را استفراغ خواهد کرد و پس خواهد زد، چون این عالم با حق سرشته شده اند و ظلم را در خود فرو نمی برند.وَ سَیَعْلَمُ اَلَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ  ﴿الشعراء، 227﴾  آنها که ستم کردند به زودی می‌دانند که بازگشتشان به کجاست!
و البته هر روز در دعای عهد می خوانیم که  اللهم اکشف هذه الغمه عن هذه الامه بحضوره و عجل لنا ظهوره  و آنها ظهور حق و عدالت را دور می پندارند و ما آن روز را نزدیک می دانیم.

منتها نزدیک شدن آن روز بصیرت می خواهد، بصیرتی که بتوانیم دشمنان، ظالمان و منافقان را بشناسیم و با آنها در حال مبارزه و جنگ باشیم و به جریان نفاق در جامعه اسلامی و جهان اجازه تاخت و تاز ندهیم.

اگر ما شیعیانِ همان ائمه ای هستیم که قبورشان روزی توسط وهابیت مورد تعرض قرار گرفت باید در برابر جریان های ظلم و نفاق که خط حرکتشان به امثال همین وهابیت و منافقین ختم می شود موضع بگیریم و در موضع خود فعال و پویا و مبارز باشیم تا تخریب ها و ظلمهایِ دیگر آنان را در نطفه خفه کنیم.

و شاید کمترین کاری که از هر کسی در برابر ظالمینِ به پیکر امت اسلام -از همان روزهای اول تا به حال-می تواند انجام بدهد لعن و نفرین بر آنهاست.
امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) فرمود: والله اگر این امت روی خاک بایستند با پای برهنه در حالی که بر سر خود خاکستر ریخته باشند و گریه و زاری کنند و بر کسانی که آن‌ها را گمراه کرد‌ه‌اند و راه خدا را بسته‌اند و مردم را به سوی جهنم خوانده‌اند؛ لعنت کنند باز این امت در لعن و بیزاری کم کاری کرده‌اند. (بحار الانوار ج30 ص 126)

ای خدایی که امیدِ همه به توست امیدِ و نور چشم همه مستضعفین جهان را برسان و به ما توفیق ده تا ما یاری کنندگانِ او در یاری حق و حقیقت باشیم. آمین یا رب العالمین

نظرات  (۴)

۱۲ تیر ۹۶ ، ۱۱:۴۵ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
خدا خیرتان دهد.
پاسخ:
تشکر خدا انشاءالله همه ما را اهل خیر و سعادت و شهادت قرار بدهد
۱۲ تیر ۹۶ ، ۱۲:۰۸ س _ پور اسد
اللهم العن اول ظالم ؛ ظلم حق محمدا و آل محمد و آخر تابع له ....
اللهم عجل لولیک الفرج و النصر ......
آمین
پاسخ:
آمین تشکر از حضور شما
سلام
به امید نابودی تمام دشمنان اسلام در راس اونها آل سعود ملعون ...
پاسخ:
سلام انشاء الله . ممنون از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">