توشه ای برای

نوشته های یک طلبه در موضوعات اجتماعی فرهنگی، مذهبی و ... با مناسبت یا بی مناسبت!

نوشته های یک طلبه در موضوعات اجتماعی فرهنگی، مذهبی و ... با مناسبت یا بی مناسبت!

http://www.funkhoone.com/upload/images/ekxq7s2pkrt6wes8x79w.jpg
توشه ای برای

بسم الله الرحمن الرحیم
این قرآن است که به ما می گوید:
وَ تَزَوَّدُوا فَإِنَّ خَیْرَ اَلزَّادِ اَلتَّقْوى‏.براى سفرى که در پیش دارید، زاد و توشه بردارید و بهترین توشه براى این راه، تقوا مى‏باشد، (بقره، آیه 197).
نیست جز تقوی در این ره توشه ای
نان و حلوا را بنه در گوشه ای

کاهش جمعیت و توجیه کردن تنبلی ها

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۰۳ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم


کاهش جمعیت و بی توجهی خیلی از مردم جای هیچ توجیهی ندارد. توکل و اعتمادمان به  خدا در بحث رزق و روزی کجا رفته است. زندگی هایمان پر شده است از برج ها و تجملاتی که اگر نبودند هیچ سستی در زندگی رخ نمی داد.

مدل ماشین، گوشی همراه، دکوراسیون خانه، پرده های شیک و ده ها و صدها قلم از این تجملاتی که گریبان خیلی از زندگی هایمان را گرفته است و برای هزینه کردن امثال این جور چیزها مشکلی نداریم اما همین که بحث بچه ای دیگر که سرمایه زندگیمان حساب می شود به میان می آید هزار بهانه برای خودمان می تراشیم. مگر رزق و روزی دست من و توست مگر تربیت و اخلاق همه اش دست من و توست؟ بی عرضگی و تنبلی خودمان را با صدها بهانه توجیه نکنیم. خانه، ماشین و عمر!! و خیلی چیزهای دیگر را بیمه می کنیم  برای آن هزینه پرداخت می کنیم ولی اسلام و تشیع عزیز را با چه چیزی می خواهیم بیمه کنیم؟!

تنها کسانی که  در این معرکه کاهش جمعیت سود می برند، دشمنان اسلام و تشیع هستند. این روزها حرف و سخن از کتاب و کتابخوانی بیشتر شده است. کتابی که خواندن آن در این زمینه حتما برایتان جالب و خواندنی خواهد بود کتاب کاهش جمعیت ضربه‌ای سهمگین بر پیکر مسلمین یا همان رساله نکاحیه حضرت علامه آیة الله حاج سید محمد حسین حسینی طهرانی قدس‌سره است. اگر دلمان برای اسلام و تشیع عزیز می سوزد این کتاب را بخوانیم و به دیگران هم توصیه کنیم.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">